Brother, please come home!

Igår så var jag med Leonita, Egzona och min syster. Det var jätte mysigt och roligt! Länge sedan vi sågs så det var kalas mysigt. Vi tog bilder igår som jag tänkte lägga upp men hittar inte den äckliga sladden till kameran så måste försöka ta in bilderna med minneskortet, men det funkade inte igår så ska försöka idag igen!

La mig rätt sent igår men vaknade onödigt tidigt haha, vid 9! Det är lov Katalina, SOV! Iallafall satte mig vid datorn och såg att min kära bror lagt upp nya bilder från Japan (han bor där). Och det är SÅ FINT!!!!!!! Så vackert och magiskt, absolut fantastiskt. Jag MÅSTE åka till Japan någon dag, det är ett måste. Ett mål i livet helt enkelt. Dessutom så älskar jag ris, och min bror har sagt att deras ris är gudomligt. Jag menar min bror gillade inte ris när han bodde här och ni älskar han det! Så det säger ju något ;-)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0