Alice in Wonderland ♥



Äntligen! Äntligen! Äntligen! Äntligen har dagen jag väntat på kommit. Jag har väntat på denna filmen sedan juli förra året och nu är dagen äntligen här. Jag älskar Johnny Depp & Tim Burton så jag är bombsäker på att filmen kommer vara magiskt underbart bra! Uhuh jag längtar! Så spännande.

Jag älskar orginal filmen och jag har till och med sätt den på teater hehe, och nu kommer denna filmen med min favorit skådespelare. Det kommer vara så grymt! I just feel it. Åh, hade det inte varit oehört roligt om man kunde få åka till Wonderland?! Det hade varit så fantastiskt men men...

Nu ska jag gå och lyssna vidare på vacker musik för att få bort huvudvärken! Önska mig lycka till hehe.

 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0