Spain

Hej!

Förlåt för att jag inte bloggat än men jag har inte haft tid haha. Först så skulle vi åkt i torsdags men flyget blev försenat och framskjutet till fredag istället eftersom dumma frankrike hade strejk. Så i fredags åkte vi till Spanien och allt gick bra! Dock så förlorade Chile och vi missade matchen men vi lyssnade på radio de sista 20 minuterna. Vi kom iallafall andra i grupp H och jag är proud! Även om vi säkert förlorar idag så ska jag ändå ha hoppet uppe och vi har ändå haft otur med grupper osv. Men i am proud.

Det är sjukt kul här, I love every second of it. Ska snart ut och joina min bror och syster som sitter ute & lyssnar på lite RHCP!

Längtar till lördag då Eve & Peter (storasyster och hennes boyfriend) kommer!!! Ska bli så himla kul, plus att jag, min bror och lillasyster har planerat en väldigt fin överaskning till dem :-)!

Ska ut nu, peace!

<3

Kommentarer
Postat av: rania

Hej! :) Nej, där har du fel. Det är inte median som sprider att MJ lever .. då hade de stått de på aftonbladet osv, det median sprider är att det finns FOLK som tror att MJ lever, och dessa folk är de som laddar upp videos osv på youtube om det hela eller har hemsidor där de skriver att det tror MJ lever. Så det är skillnad där! Kram :)

2010-06-28 @ 19:16:17
URL: http://ranias.blogg.se/
Postat av: dondon

the suprie kommer att vara bäst!!! :D HAHAHAH

2010-06-28 @ 22:20:57
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0