♥ MJJ ♥

Wiho! Idag har det varit en amazing dag. Jag & Valle har i princip varit hemma själva hela dagen så vi har haft på massa hög musik framförallt MJ :D! Sedan mot kvällen runt 7 så kollade vi på en dokumentär om Påskön, för er som inte vet så är det en ö utanför Chiles kust, det tillhör alltså Chile. Det var faktiskt väldigt intressant, hoppas jag får chans att åka dit någon dag hade varit sjukt häftigt!

Sedan de senaste timmarna har jag spenderat på youtube, jag har kollat på olika Mike klipp! Även om jag sett dem tusen gången så tröttnar jag aldrig. Jag älskar mannens röst, inte bara när han sjunger utan jag älskar hur han pratar. Jag adore it. Dessutom älskar jag hans skratt, kan inte få nog av det ♥!

Well just nu har jag och valle spelat piano för varandra haha, snart ska vi packa måste bara kolla vilken väska det är vi ska ta med oss! Omg, längtar. Tänk er, imorgon vid den här tiden är jag i Spain :D!

Påskön:
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0