Michael Jackson - Smooth Criminal

Detta är absolut en av mina favorit "filmer", någonsin! Jag älskar Michaels filmer. Smooth Criminal är perfection, allt. Kolla på detaljerna, perfekt. Allt är så...allt är på plats, varje danssteg, varje jävla rörelse, allt! Finns nog ingen video/film som är mer perfekt än denna. Bäst. Dessutom så är låten magisk!!! Jag älskar även denna biten av filmen Moonwalker, kan spola fram och tillbaka minst 100 gånger! Moonwalker är lätt en av mina favorit filmer, sedan jag varit liten och kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta ♥.

Jag älskar det, minns när jag var liten älskade när barnen kollar på honom utifrån och sedan när han skjuter alla, jag tyckte att det var så jävla coolt. Och när han slänger myntet i början, och när de lutar sig när de dansar. Allt, denna filmen är magi. Okej, skulle kunna skriva en hel bok om denna filmen, men stoppar väll här!

Michael Jackson - Smooth Criminal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0