I neeed you

Hello!

Skönt idag att solen lyser, säkert för att Chile ska spela ;-)! Hahah, idag ska vi även beställa pizza wiho! Jag hoppas och ber att kebabsåsen är god för annars blir jag förbannad! Längtar, en timme och sex minuter kvar tills matchen! Jag känner en tjej som åkte dit för att kolla hoppas man ser henne på tv haha tror inte det men ändå!

Jag fick vakna tidigt idag för att min lillasyster slutade nian och skulle följa med mamma. Det var väldigt nice, saknar att ha sådana skolavslutningar med nice musik, dans och så! Nu är det ju sjukt tråkigt på skolavslutningarna haha. Well det var fint faktiskt. Träffade också en gammal lärare, som även var en av de bästa lärarna jag någonsin haft, awesome! Ååååh saknar Araby, absolut bästa skolan ♥!

Mamma ska göra empanadas också! YaaAaaay. I am happy.

♥ 

I'm sorry...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0