Everybody says that Tom heals the pain, let me hit your ass!!!

Jag borde nog lägga mig snart, jag menar imorgon är det en big day haha! På torsdag ska jag ut och ha myspys med mina awesome vänner! Det kommer nog att bli skoj hoppas jag. Jag hoppas att vädret håller vad den lovat, or I'll be pissed!

Yaay, på fredag eller okej vi kan säga lördag eftersom sidan kommer att crasha haha...så har TH premiär på sin nya video wiho =D! Och på fredag så har även Toy Story 3 premiär! Jag vet inte när jag ska se den än, hade tänkt se den i Spanien men vet inte ens när vi åker dit...men vill se den så fort som möjligt iallafall! Jag orkar verkligen inte vänta längre, men jag är säker på att den kommer va sjukt bra :D!




Kommentarer
Postat av: Stephanie

HAHAHA hur har jag missat denna rubrik?!? Leeet me hit your aaaaasss....how can I conneeeeect???

2010-06-17 @ 22:39:03
URL: http://phantomriider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0