Vattenballonger <3

Hej!

Ni får ursäkta min sega uppdatering men ni fattar nog varför :)! Igår så hade jag sjukt kul, jag, min bror, min lillasyster vaknade nio på morgonen (mirakel) för att fixa vattenballonger och så haha, sedan gick vi ut till balkongen väntade där i fem år innan Eve & Peter skulle komma. Men efter fem år så fick min bror syn på pappas bil så vi gömde oss och så när vi hörde dem utanför grinden så gick vi upp och kastade på dem hahahah det var så kul :D!

Sedan så gick jag och min bror till poolen för det var så jäkla varmt. Efter det så gick vi med pappa och köpte, jag och min bror köpte sånna vattenglasögon? XD Jag vet inte vad dem heter haha, senare kollade vi på fotbollen såklart (TYSKLAND!! Jag visste att de skulle krossa Argentina :D). Och så kom min kusin och hennes pojkvän på besök och vi hade massa skoj :D Nu orkar jag inte skriva mer.

Idag ska vi till La Manga (låter inte det som en dans eller typ en dricka? :D haha) så jag bloggar när vi kommer hem eller imorgon!

Baaj Baj!
PEACE BEYOTCH!

Hahahah hörde nyss en engelsk pojk: Shut up, your idiot! haha låter så sjukt roligt :D

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Tack! :D

2010-07-05 @ 11:25:23
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0