TH is the best fucking band!

OOOOOOOOMG!!!!!! *_* Varning. Detta kommer va fan girl inlägg till max.

OOOOOOOOOOH GOD. FY FAN. Alltså. Så himla jäkla underbart fin DVD. Jag fick gåshud, dog, ögonen fylldes med tårar. Oh gud. Vilka minnen som kom upp, konserterna, första gången man såg dem, när jag fångade Toms handduk, Shadow, alla vänner man fått, allt man gjort och gått igenom som TH fan och fan vad det har varit underbart! Detta är sånt jag kommer berätta så länge jag lever!!!! Åh vad jag älskar dem och vad jag älskar att vara ett fan av dem! Stolt som FAN också!

Fan vad TH betyder mycket för mig och det kommer dem alltid att göra. Jag SKITER fan om jag blir 49 år, 64 eller är död. Jag kommer alltid att älska dem & lyssna på dem no matter what!

Denna DVDn var fan awesome! Jag kommer lätt se den minst 1000 gånger till. Älskar den, och jag älskar TH. Alltså ni som inte är fan av någon eller något missar något stort. Det är fan underbart men samtidigt så jäkla jobbigt!

You never let me down, thank you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0