Never can say goodbye

Tjenare!

Här är jag moahah. Vi fick internet mycket tidigare än väntat, nice! Just nu befinner jag mig på terassen och njuter av grannarnas musik! Just nu spelar dem Never can say goodbye och innan spelade dem Got to be there, nooo NCSG tog precis slut...äsch jag får väll sätta på min egna musik istället :-)!

Ooops, glömde totalt att jag inte skrivit klart detta inlägg. Heehe, jag skyller på stephie!

Idag har jag drogat TH, snälla DVD kom till mig. I need you. NOW! Anyway, idag har jag typ inte överlevt värmen. Så äckligt!!! Men jag såg filmen Alive som jag velat se jätte länge. Riktigt bra, får berätta om den typ imorgon för nu är det för varmt och min hjärna funkar inte riktigt.

Wops, det var ngt jag skulle säga men jag har glömt det! Typiskt. Jag ska iallafall gå och blöta ner håret och sedan sova.

BAJ<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0