give 'em love.

BU!

Usch vad jag dör av värmen, önskar att det kunde regna...det hade varit SÅ skönt då. Iallefall, idag har jag badat i poolen som jag gör varje dag haha. Men fasiken vad det är skönt!!! Random: Och Stephie, jag tänkte lite igår och jag hade faktiskt hellre varit en fisk än vatten, för jag tänkte ju: vatten kan ju bli varmt när man kokar, inte så bra då!!!

Ikväll ska vi kanske ut & ta en runda down town yah know.

Hm, ngt intressant. Jag vill pierca mig :):):):) äntligen är jag mogen nog för att våga moaahah.

Aja, HOLLA ska dra!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Som fisk kan du bli uppäten!!

2010-07-14 @ 20:40:32
URL: http://phantomriider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0