Det, Anthony, Gris...

WazzZzuP!

Idag så gick vi till min kusin, gick runt i staden och tog en glass! Jag valde att ta en brownie glass, fy fan vad den var god! Jag dog lite i taget varje gång jag tog ett bett. Tyvärr så glömde jag kameran idag...typiskt! När denna dagen var så händelserik hahaha.

När vi skulle hem igen så gick vi förbi, en clown! Så jäkla läskig var den, fy fan säger jag bara! Påminde mig så mycket om Det/It *rädd*. Sedan i bilen såg vi en kille som var störd haha, men han liknade Anthony Kiedis hahaha. Sedan så såg vi en människa med en ENORM gris!!! Haha det var så random. Från och med nu ska jag alltid ta med mig kameran haha jag ska iallafall försöka att inte glömma den igen...

Just nu sitter jag, valle & giaco på altanen eller vad man ska kalla det. Det är sjuuukt mysigt. Himlen är full med stjärnor, och vädret är verkligen perfekt!

imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på, får se :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0