Buffé

Mums! Igår så åt vi världens godaste buffé! Fy fan vad gott det var! Speciellt efterrätterna, älskade deras chokladmousse! Det var jäklans gott ska jag säga er!

Jag ska snart ut med Buster, väntar på att Valle ska kolla klart på en grej sen ska vi ut! När vi kommer hem så ska vi äta sedan ska vi dra till stranden och bada wiho : D! Ska bada heeela tiden!!! Sedan ska vi hem och kolla på matchen, tänker inte skriva vem jag hejjar på för då kommer dem bara förlora säkert D:! Så vi får vänta med det efter matchen, snälla gör mig inte besviken nu!!!

Jag har huvudvärk också, som är jäkligt jobbigt men får hoppas att det går över snart.

Aja skall dra nu!

Make love, not war!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0