Äcklinga bin.

Blä, det är SÅ varmt! Det kliar SÅ mycket! Jag orkar INTE. Euwh, hoppas att mitt kliande slutar & att det slutar göra ont så fort jag rör det. Äckliga bin & getingar!!!

Well idag flyttar vi haah, så idag blir det massa jobb! Kul, eller inte. Så ja, jag kommer förmodligen inte ha internet på typ 10-15 dagar!!! Fett mycket, hoppas att dem fixar det innan annars äre ändå lugnt! Men ja, så bli inte förvånade om jag inte bloggar på flera dagar. Men så fort vi får internet så bloggar jag :D!!!

Ville bara säga det och jag hoppas att ni alla njuter av ledigheten.

Imorgon så har jag förhoppningsvis THs nya DVD&CD. Mmmmmmmmmmmwihihijhdiohehofhe. Pepp. Steph måste va med i DVDn, så att jag kan bli en proud mama!


Ska gå & kolla på ART ATTACK nu heeh. Okey blogg.se SUGER, låter mig inte ladda upp bilder så ni får tyvärr lida lite D:!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0