Äckliga getingar.

Hej!

Förlåt för att jag inte bloggade igår men hade inte tid. Dessutom så blev jag stucken av en jävla geting igår när jag var i poolen. Fy fan vad det gjorde ont! Andra gången jag blivit stucken nu, men fan jag mindes inte att det gjorde så ont, usch. Nu är det iallafall bättre, inte lika ont längre...

Igår var det THTV, ååh så länge sedan. Dock så kommer det inte komma ett nytt avsnitt på ett tag D:. Jag saknar iallafall Georg & Gustav :(.

Känns som att jag glömt berätta något...men aja om jag kommer på det så får jag ta & skriva igen =)!!!

Nu ska jag gå och mysa med hunden lite <3.

Ok, det gick inte att ladda upp en bild...typiskt! Får försöka lite senare då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0