The day, is today-ay!

Noooo, min bror åker nu till Malmö för imorgon tidigt på morgonen så åker han tillbaka till Japan! Blö, kommer sakna han sjuuukt mkt!!!!!! Idag hade vi iaf en rolig "syskondag". Iaf, vi köpte chips och dipp & kollade på en film sedan så lekte vi med hans iphone!! Skit roligt haha, man kan ju göra en T-Pain röst när man sjunger & så sjöng och det var så jävla roligt haha, vi dog! Sedan lämnade jag & valle en överaskning på mobilen vi tog två bilder på oss HAHA xD & sedan var jag & valle tvugna att säga hejdå till honom för han skulle åka och jag & valle va tvugna att gå ner till tvättstugan, så jag och valle gick turbo-snabbt för vi tänkte att vi kanske skulle ha chansen att se honom igen innan han åkte, och japp! Vi hann! :D Så ja..men nu har han åkt..blö :( men jag hoppas iaf att han har det äckligt roligt, och att han njuter av varje sekund ♥.

Vill även säga: att min bror är världens bästa bror man kan önska sig. Han är bäst ♥.

I ♥ my family

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0