THANKS!

Igår var det en underbar dag!!!! Perfekt sätt att fira min & valles födelsedag. Ett stort plus på mammas goda empanads & torta de mil ojas ♥ Ni som inte smakat något utav det, missar verkligen något!

Iaf, dagen var väldigt lyckad fick massa fina presenter men det bästa var att jag fick en Ipod!!! En blå, love it! Äckligt fin och nu slipper jag att lyssna på min mobil höhö! :D!! Så längtar tills jag åker till Spanien och lyssnar på min Ipod hela resan! Wöö. Och jag & valle fick världens finaste, coolaste, mest underbara Michael Jackson talva, den är typ i 3D! Den är så fiiin, så den ska hängas upp idag! Ska ta bilder så att jag kan visa er ;-)! Valle fick även en annan present som hon blev äckligt glad över! (Kan dock inte skriva det här, så ni får vänta tills..ja, kan inte säga mer xD!)

Just nu håller även jag & pappa på att planera resorna inför TH!!!!! Omg, jag är så EXCITED!!!! Det är sjuuuukt. omg. AAAAAAAAAAH! Okej, nu ska jag ta det lite lugnt hah. Nu så ska jag spela lite på Nintento DS & sedan ska jag försöka plugga =)!

Åh, jag är så glad över allt igår. Det var en perfekt dag..dock fattades pappa, eve & leo </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0