Thank you Liz ♥!!!!!

Jag måste säga att jag är otroligt tacksam över att Michael hade Elizabeth vid sin sida, alltid! Hon var verkligen en riktig vän, hon älskade honom & accepterade honom för den han var. Hon var en av de få som alltid funnits vid hans sida, dag in och dag ut. Jag är så otroligt tacksam för allt hon gjort för honom. Finns inga ord som kan beskriva hur glad och tacksam jag är. De är så fina vänner, man blir så glad av dem båda. Det märktes verkligen att de älskade varandra. Hon förstod honom & han henne, hon stod vid hans sida alltid och det..det var inte många som gjorde. Jag älskar henne för allt hon gjort för Michael. Jag kommer förevigt att vara henne tacksam även om hon inte vet om det. Thank you Liz, for being such a good friend ♥.

Hon är så overkligt vacker!



Michael Jackson & Elizabeth Taylor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0