I know your every move..

'zup!

Haha, har inte bloggat på länge..men jag har faktiskt inte haft tid. Och nu när skolan börjar imorgon, fy vad tiden går snabbt :o! Lika bra det..om 6 dagar fyller jag 18!! Aja, imorgon ska jag iallafall börja ta nya tag i skolan, ska börja skärpa mig och göra läxor osv, vi får se hur det går haha.

Igår kollade jag på 4 Dexter avnitt! Omg! Så jävla bra, Dexter är nog den bästa serien som finns!! Så sjukt, ska fortsätta kolla på den idag, om typ en halvtimme så ska jag börja kolla..får se hur långt jag kommer idag.

Om ni inte sett Dexter och ni har möjlighet att göra det, GÖR DET! Den är så sjuuukt bra. Ni vet, vissa serier blir sämre & sämre varje säson, men Dexter blir verkligen bättre och bättre..sjukt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0