Heaven can wait

Tjo!

Idag var skolan skön för vi hade bara föreläsningar! Fotot så gjorde vi ingenting så vi fick gå hem tidigare : D! Iaf imorgon har jag dock mycket på gång. När jag vaknar så ska jag & mamma åka till stan för jag ska kolla på några skor (hoppas de är fina) sedan kommer vi hem så måste jag plugga lite, sedan innan tre måste jag & mamma till banken & fixa lite saker sedan vid 4-5 ska Valle pierca läppen : D sedan ska jag äta ute med några vänner! Sedan när jag kommer hem blir det plugg! Åh vad jag längtar tills sportlovet! Det är verkligen efterlängtat!!!

Idag skulle jag & Sandra dansa House & Hip Hop men blev inte av pga olika skäl, men på fredag så ska vi dansa och inget ska stoppa oss! Kommer nog bli sjukt kul : D!

Sådär ja..njut av mitt vackra blogg-inlägg höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0