Got me working, day and night...

Jag & Jeta haha, vi skulle göra vårt naturarbete idag men självklart så glömmer båda bort sina papper i skolan haha, så idag ska jag plugga lite psykologi istället och sedan imorgon så gör vi vårt arbete efter skolan!

Igår hade jag det väldigt trevligt, tack för alla gratulationer ♥ Nästa vecka så ska jag & valle firas med nära & kära, det kommer nog att bli kul & trevligt. Jag är dock mest glad över att min bror kommer vara här :-)!!! Han åker ju snart tillbaka till Japan.

Så ja..på fredag har jag psykologi prov, måste verkligen plugga eftersom jag sitter och dagdrömmer varje psykologi-lektion haha. Sedan måste jag också skriva klart en engelska uppsats om boken Cal som jag inte läst klart än..hoppas jag blir klar med boken snart haha.

Jag & Elena (HAHAHA gammal bild..så go ♥)


Kommentarer
Postat av: Stephanie

sv: haha tack det är bra det

2010-01-17 @ 21:48:25
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: Stephanie

haha damp, det står fortfarande puffslime. fungerar det nuu?

2010-01-17 @ 21:48:55
URL: http://phantomriider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0