Get me out, into the night time..

Tjo!

Hoppas att ni haft det bra! =) Nyss åkte min storasyster hem :( buu, men men vi träffar henne igen i april när vi ska se TH live. OMG! :-D hihi.

Iaf, igår så hade jag en rolig dag. Var äckligt trött för i onsdags så kollade jag och min storasyster på REC, skriver om den senare. Vi la oss runt 5 och nästa dag (igår) ville jag bara sova och sova och aldrig vakna haha. Men kl 13.00 tvingade jag mig själv upp ur sängen för de skulle ju visa Oprah remembering Michael Jackson, så jag ville kolla på den. Och då gjorde jag och min storasyster det, sedan gick hon till stan och jag somnade hahaha. Vaknade sedan, gjorde lite olika ting, sedan vid 8 kollade jag & syskonen på Inglorious Basterds (skriver om den sen), när den slutat satte vi självklart på svt1 för att kolla på mer Michael Jackson! Bäst! Man blir glad men samtidigt så jävla ledsen för VARFÖR kunde jag inte födas typ i början av 60-talet? Fan vad det hade varit perfekt!!!

Iaf, idag ska jag träffa Jeta & Iman så de ska bli skoj! :-)


Kommentarer
Postat av: Sora

ihhhp snart TH!! DAMP!

2010-01-11 @ 08:47:03
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0