Feels good!

Tjo allihop!

Jag hoppas att alla hade en rolig kväll som jag hade! Det var riktigt roligt!!!! En natt jag aldrig kommer att glömma, jag och Valle hade så jävla kul. Vi hade vårt eget disko med hög Michael Jackson & Tokio Hotel musik!! Felt awesome och det var sjuuukt kul! Hahaha, iaf sedan runt 4 kollade vi på The Wiz som jag fick i julklapp! Den var riktigt bra, berättar mer om den i ett annat inlägg! Iaf så la mig typ lite över 6 och vaknade vid 4 haha.

Kollade nyss på Trollkaren från Oz som var på 2:an, ödet säger jag bara! Haha, äskar filmen. Snart börjar Kalle och Chokladfabriken som jag också ska kolla på, älskar den filmen och har typ sett den minst 10 gånger.

See yah!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

1. haha score jag vaknade också runt 4, men jag kollade på Smekmånaden istället :')

2. sv: hahah man får väl bjuda lite på sig själv! tack och lov har man inte 1 miljoner läsare

2010-01-01 @ 21:17:33
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0