:)

Lägger in låtar nu på min ipod nu haha, fattar typ inte itunes men men..börjar förstå lite mer. Imorgon ska jag lägga in några videosar jag har på leo ♥!

Imorgon ska vi åka skridskor med skolan, kommer nog bli kul! Dock var det två år sedan jag åkte sist, haha hoppas att det går bra! Sedan ska jag & jeta göra klart vårt arbete, sedan om vi hinner så ska vi gå och dansa..minns inte vilka två danser det var vi skulle prova på men hoppas att det blir kul! Är det roligt, så ska jag kanske börja för jag älskar att dansa & vill hålla på med något på fritiden :-)!

På torsdag så är vi lediga!! Woho, älskar studiedagar, hade dock varit bättre om vi varit lediga på fredag men men, I ain't complaining ;-)! Så på torsdag har jag rätt mkt att göra, måste plugga, gå till banken, umgås med jeta & dem, följa med valle eftersom hon ska pierca läppen! =) Det kommer nog bli en väldigt händelserik dag! : D

Vet ni? Det är 70 & 69 dagar kvar till TH ♥!!!!!! Åh, fyfan vad jag längtar..siiiccccck. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0