Åhhhh..

Ååååh, vad ilsken jag blir nu! Gaaah, stör mig på folk som tror att de bestämmer allt själva & att de kan göra hur som helst. Men nej, det kan du fan inte när du jobbar i grupp. Då är man en grupp, you know, man är flera personer inte bara en! Förlåt men jag måste skriva av mig lite, för jag blir sur & jag stör mig otroligt mycket.

Varför är vissa personer så jävla...finns inte ens ord som kan beskriva. Stör mig när människor jobbar i grupper om de inte vet vad en grupp är. Tänker fan inte jobba med någon sån mer, jag tycker det är otroligt fel att göra så, man sviker gruppen, man tänker bara på sig själv och ingen annan. Sorry girl, but I ain't working with you again!

Vissa folk alltså...tror att de är sååå perfekta, men de är så långt "perfekt" man kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0