2:a dagen i skolan..

Tjo!

Hoppas att er dag varit bra! Min har varit bra även om jag inte fick så bra start på morgonen haha. För det första så är mina "sömn-problem" tillbaka, vilket är äckligt jobbigt! Somnade vid 6 igår, nice va? Haha fick lite ryck igår, jag satte mig kl 3 på morgonen och spelade gitarr för mig själv haha. 

Iaf, tur att jag hade lite sovmorgon och börjar halv nio på tisdagarna. Well, jag vaknade, tog det lugnt, gick till bussen fem i åtta, jag ser 2:an passera förbi och tänker: "Yes! Då har jag inte missat 6:an", så fortsätter jag att gå, och vips, så åker 6:an förbi..nice va? Haha, jag bara stod där i typ fem minuter, ringer Jeta, inget svar..jag tänker att hon sover, så jag går hem, ringer hem till henne. Inget svar. Sätter mig på sängen väntar tills klockan går..8.15 går jag till bussen igen, 2:an kommer, jag sätter mig och så börjar färden till skolan..och i klassrummet där sitter Jeta, blev stolt över henne! Hon sa att hennes mobil var på ljudlös & hon hann inte svara, men grejen var att en buss (6:an) passerade (den jag såg) men någon minut efter kom den "riktiga" 6:an, så ja..jag hade egentligen inte missat den -.-'

Haha, jag fick även G på mitt naturkunskapsprov, FY FAN VAD JAG ÄR LYCKLIG!!!! Äckligaste provet på länge, fick VG på min argumentation, inte väntat eftersom jag gjorde den i sista sekunden (som alltid).

Förövrigt hade jag en oturs bussresa igår, men den tänker jag inte berätta haha.

Nae, nu ska jag fortsätta att nörda mig en stund, sedan tvättstugan, sedan lite plugg (hoppas jag), sedan tar jag det lugnt & njuter.

btw...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0