Sportlov!!!

Åååh vad det känns SKÖNT med sportlov nu! Jag har längtat som en galning, jag har precis skickat min svenska uppsats (blev inte alls nöjd med den men jag orkar inte mer haha). Så nu kan jag äntligen andas och känna mig fri som en fjäril på en sommardag!

Jag ska försöka att ta bilder nu under sportlovet så att min blogg kan bli lite livligare hehe! Juste har inte berättat att jag och min grupp fick väldigt bra respons av vår lärare för våra 80-tals bilder! Det kändes jävligt bra ska jag säga er! :-)

- Något som är väldigt negativt är att min rygg börjar göra ont igen :'( känns inte alls bra, och dessutom ni som inte har fått era visdomständer än, känn er lyckliga! Det gör så overkligt ont och ibland kan man inte äta av smärtan. Åhåå, men det stoppar mig inte från att äta godis och chips ♥! Nothing can!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0