Skola till torsdag sedan lediga till 1:a mars!! : DD

Hello people! : D

Hoppas att ni mår bra, själv mår jag super haha dock är jag lite trött men men vi har ju bara skola till torsdag sedan så har vi lov till 1:a mars!!! Och denna veckan är rätt lugn har bara en engelska läxa och en rätt så jobbig svenska uppsats att skriva men det funkar! Idag har jag världens skönaste dag, börjar kl 1 och slutar 2! Haha, onödig dag men men...

Nae, nu måste jag börja fixa lite saker inför skolan!

Hörs sen ♥

Kommentarer
Postat av: Tillan

Sv: Jaa det suger! Jag ska hyra den i veckan, jag tänkte köpa den samtidigt som jag beställde The Jacksons, an american dream men jag hade inte råd med båda! Sen har jag ju bucharestkonserten, moonwalker och några andra filmer men the wiz vill jag verkligen see! hört att den är jättebra och han sjunger ju så fint :D

2010-02-15 @ 14:46:23
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Tillan

Sv: Ja haha alla säger att vi är jättelika, tack för rankningen!



Jaa, jag har läst boken och sett filmen typ 3 ggr! Dock läste jag boken på svenska och vill mycket hellre läsa den engelska versionen då översättningen var hemskt dålig! The Jacksons har jag bara sett en bit av så det ska bli askul att äntligen få se hela! =)



<3

2010-02-15 @ 15:29:24
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Stephanie

haha woooot??? Lov redan nu? D:

2010-02-15 @ 18:05:15
URL: http://phantomriider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0