Ragga!

Hej hej!

hoppas att ni alla mår bra! Själv mår jag bra, dock så är jag lite trött. Kom hem för en stund sedan, var och dansade har nämligen börjat dansa ragga! Haha, jag vet ragga låter sjukt fult men det är faktiskt as kul. Man dansar typ lite som Dancehall blandat med lite street. Lite svårt att förklara men kul är det iallafall! Sedan får jag se ifall jag fortsätter till hösten eller inte. Men iaf, så var det roligt idag första gången jag dansade det.

Nu är jag hemma och håller på med att skriva om min bok jag läst. Fy vad lång tid det har tagit för mig känns det som iallafall! Imorgon har jag redovisning om boken så jag hoppas att det går bra =)!

På fredag har jag geografi prov så det blir plugg hela onsdagen och torsdagen.

Juste, på fredag måste jag även skriva om min Grammy Award natt jag hade. Kollade bara för att de skulle göra en MJ-tribute och för att Prince & Paris skulle ta emot Michaels pris! Det var väldigt fint och rörande...men jag berättar mer om det på fredag, för det förtjänar sitt egna inlägg!


(saknar spelet! längtar till maj haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0