PP ♥!

Så jag ska börja berätta om natten till måndagen då det var Grammy Awards som började sändas live kl. 2 här i Sverige. Jag gick & la mig vid 12, la kl vid 2 och vaknade då. För jag visste att de skulle göra en MJ tribute & att Prince & Paris skulle ta emot Michaels pris och jag ville absolut inte missa det! Vilket jag heller inte gjorde, kollade på det och fy fan vad det var jobbigt!

Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna, tributen var väldigt fin! Men när Prince & Paris kom, de höll varandra i händerna och deras MJ outfit...gud, så fint! De är så vackra både på in- och utsidan. Jag ser verkligen upp till dem, att de tog sig mod & pratade inför så många människor, det märktes att det var svårt för dem...men de gjorde det så fint och så fantastiskt. Michael har verkligen 3 riktigt fina, underbara barn och jag är så himla glad över att de har varandra. Deras ord kom rakt i hjärtat och det visar bara vilken fin pappa Michael är...för ja, han är fortfarande en underbar pappa. Jag finner inga ord som kan beskriva mina känslor den morgonen...

Michael, I love you more.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0