Min gamla blogg...

Jag sitter här och läser min förra blogg jag hade. Fy fan vad jobbigt det är att läsa...pga Michael. Det känns så hemskt att sitta och läsa mina inlägg, när jag fick reda på det. Får tillbaka känslorna, fy :( Jag kan inte läsa mer. Men jag ska aldrig ta bort den bloggen, det är minnen och det är fint att sitta och läsa vad jag skrev i juni förra året och framåt.

Snart ska jag och syrran leta upp någon gammal Disney film bland vår collection hehe, sedan ska vi titta på filmen, äta chips och dricka coca cola ♥! Just how we love it.

Nae, nu går jag och fixar allt inför myset hehe. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig fredag.

I'll never forget you, you'll always live in my heart.


Kommentarer
Postat av: eggi

<3<3<3<3

2010-02-20 @ 01:52:28
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0