I love to play and feel the magic inside of me...

Hej hej!

hoppas att ni mår bra =)!

Idag har jag sovit, sovit, spelat piano, ätit, sovit, spelat piano och nu sitter jag här haha! Jag känner mig jätte utvilad och det känns super skönt! Jag har spelat in mig själv när jag spelar piano haha, lite skämmigt (ja! Jag är äckligt blyg) haha, iallafall så jag ska kanske lägga upp det här men isf blir det imorgon...

Imorgon ska jag försöka ta bild på min fina MJ tavla som jag & syrran fick i present när vi fyllde år, så att jag kan visa er. Den är så fin, så MJ ♥

Snöade rejält igår! Jag vet att alla är trötta på snön...men jag kan inte hjälpa att jag fortfarande älskar och fascineras av det. Förlåt haha.


Nae, nu ska jag gå och styla min systers hår haha, vi får se hur det går!

Love ♥

Kommentarer
Postat av: CLIP

Thanks!



Ah, det fram emot att se tavlan:)

2010-02-21 @ 11:00:38
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: Steeephiiiee

sv: klart jag kommer sakna dig! ;)

2010-02-22 @ 01:26:24
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0