Förlåt...

Förlåt för att jag inte har bloggat, men blogg.se har inte funkat för mig, har inte kunnat logga in :S!

Idag har jag vart med eggi och valle, vi har haft det väldigt roligt! Haha ♥ Jag såg nyss en liten mini-dokumentär om Michael när han var i Chile, de visade den på en chilensk kanal nyss haha jag hörde bara "Michael" och så kollade jag på TV:n. Jag kan inte förstå att jag befann mig i Chile just då! Jag var bara en liten bebis men känns ändå mäktigt haha (ja, jag är en tönt).

Jag får visa er tavlan imorgon istället. Jag hann inte ta någon bra bild på den idag för blixten förstör lite. Men jag lägger upp bild imorgon, lovar!

Måste lägga mig snart för jag måste vakna tidigt imorgon, ska nämligen ut och äta med några fina vänner! Jag längtar eftersom jag ääälskar mat!

Nae, nu ska jag spela lite Facebook spel och sedan lägga mig.

Btw, någon av er som spelar Petville? Jag behöver nämligen en granne haha.

WOH! Ödet dudes, rock with you kom nyss på radion ♥!!!!


(Min bild haha, älskar deras mat! Här ska vi äta imorgon ♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0