Finally friday!!!

Tjoo!!

Äntligen fredag! känns jävligt skönt. Vi ska inte prata om hur det gick på geografi provet haha! Var iaf i stan med Valle & vi köpte massa godis!!!! mm, så gott! & Valle köpte även en sen födelsedags present till mig, en MJ nyckelring!!! Skiiit fin wiho, blev överlycklig!! Vi köpte även chips & dipp och nu sitter vi och äter och ska kolla på How I met your mother..sedan får vi se vad vi hittar på mer!

Juste, hörde previewn på Strange på morgonen, dog! Jag tycker att den verkar vara as bra! Det är en väldigt liten snutt man hör, längtar tills jag hör hela dock!

Och angående Grammy Award får jag göra ett inlägg om det senare =)! Nu ska vi kolla på himym!

WOOT! : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0