:(

Jag vill bara säga tack till alla som skickat sms, mejl, kommenterar bloggen m.m. ♥

Allt detta känns fortfarande förjävligt rent ut sagt. Fan, denna känslan är så hemsk att se sitt hemland förstört, folket desperata, folk som ligger under ruiner döda som levande..allt är så hemskt. Önskar bara att detta var en hemsk dröm. Jag hoppas med hela mitt hjärta att Chile tar sig igenom detta, alla människor stay strong people ♥

Vi kan iallafall inte få tag på våra släktningar längre för telefonerna där funkar inte, men dem mår bra iallafall hoppas bara att det inte kommer starkare efterskalv, det har redan varit starka och så har det kommit tsunami vågor men inte där min familj bor tack och lov!

Åh vad jobbigt, jag försöker verkligen att vara positiv men jävligt svårt. Jag vill bara åka dit och hjälpa allihop. Fan, jag vet seriöst inte hur jag kommer klara av skolan imorgon...

Remember: We are the world.

Kommentarer
Postat av: CLIP

we are the world♥

2010-02-28 @ 18:22:36
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0