Don't make me fly away...

Hello!

Just nu sitter jag här och lyssnar på Michael, feels wonderful! Idag vaknade jag av att solen lyste i mina ögon, trodde nästan det var vår i några sekunder haha, men nej nej...det finns lika mycket snö ute som det fanns igår. När kan solen börja titta fram? Då jävlar kommer det att kännas som om jag ska se TH! Hehe.

Iaf idag börjar jag vid 1 så det är väldigt skönt att få en låång sovmorgon! Jag kommer tyvärr inte kunna blogga tills på fredag eftersom jag har matte prov då och jag är efter som fan & jag måste därför hardcore plugga! Så jag hoppas att ni överlever hahaha ;-)!

Nae, nu har jag inget mer interesting att skriva!

Baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0