Dans ♥

Åååh vad jag älskar att dansa ♥ det är lätt något av det bästa som finns att göra! Hehe, just nu sitter jag här och ska snart ringa min storasyster =)! Längtar tills vi ses i april woot!

Imorgon är skoldagen rätt skön även fast vi har muntlig redovisning på foton imorgon, men det går nog bra haha gäller bara att improvisera ;-)! Sedan torsdag världens skönaste dag, sedan lov ♥ love it!

Måste dock jobba lite idag med svenskan så att det inte blir så mycket att göra imorgon/torsdag.

Btw, har ni ätit semla idag? :-)


Bilden är tagen av mig, I ♥ Thriller!!!!

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Haha, du har tur. Jag är rätt fattig just nu. x)

2010-02-16 @ 22:16:37
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0