Alla ♥ dag!

Hejsan!

Hoppas att alla mår bra, idag mår jag toppen även om det är söndag hehe jag gillar inte söndagar. Iaf igår så hade jag det mysigt, jag satt mest och kollade på olika Michael videos och sedan gick jag & valle och köpte lite gott hehe, så kom vi hem och kollade på Christine och Tyra Banks Show (måste säga att jag gillar Tyra och hennes program starkt, hon tar alltid upp viktiga saker!) och åt haha.

Idag så vaknade jag runt halv 12, lyssnade på min ipod till ett och nu sitter jag här haha. Idag är det ju alla ♥ dag, så jag ger er alla massor av kärlek!!! Idag ska jag inte göra mycket...min lillasyster ska ut så ja, haha får väll vara ensam men det är lugnt...jag kan ta fram mina chips, cola och titta på The Wiz eller något skoj! =)

Jag vill även börja att skriva eller fundera på hur jag ska skriva min svenska uppsats om Island haha, vill helst bli klar innan torsdag så att jag kan ha en "ledig" vecka =)!

btw, så är bloggen helt sjuk jag la upp ett inlägg igår och den visas inte på bloggen :S! Hoppas den kommer upp snart iaf...

såg att den kom upp nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0