Jätte skalbagge/insekt

Igår satt jag på trappan, tog upp en ny bok vi ska läsa och började läsa. Satt med musik i öronen och läste, sida efter sida.

Jag gillar egentligen inte att läsa och om jag ska läsa så ska det helst vara självbiografier, när jag var mindre så läste alltid min lilla syster böckerna åt mig och återberättade dem. Men under åren har jag börjat läsa böckerna själv. Vissa har varit tuffa att läsa igenom, andra lättare. Men den här boken, som är rätt tunn iofs. Är helt underbar! Jag har dock bara läst ett par sidor men blev helt fast. Hur bra är det inte? När huvudpersonen förvandlas till en jätte skalbagge? Kan det bli bättre? Tror nästan inte det. Så fantastiskt. Nu kanske jag uttalar mig för snabbt om boken eftersom jag inte ens läst en femte del av boken. Men hittils är den underbar, spännande och genialisk.

Jag får väll skriva om boken när jag läst klart den, kanske inte är så bra som jag tror? Kanske bättre? Vi får väll se!

Hittils underbar otrolig bok!


Kommentarer
Postat av: dondon

THANK YOU KATTA!!!<3 that means alot ::



jag ska tatuera mig kl ett på onsdag, u wanna come? :D

2010-12-09 @ 16:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0