December!

Hej !

Anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag har varit tvungen att plugga till ett prov som jag hade igår och igår så var det studenfest! Well studentfesten var rolig trots att musiken SÖG. Så jävla dålig!!!! Det kom typ tre bra låtar & resten var skit. Men jag hade iman så det var kul med henne :D

När jag kom hem så skulle Eggi & Valle lura mig för de visste inte att jag visste att Eggi var hemma hos oss hahaha så fail :D.

Men det var en rolig dag :D!

Nu känner jag mig sjukt trött men tackar att det är studiedag idag wiiiho! Måste plugga lite dock men ska snart spela MJ spelet! Försöka få fler 5 stjärnor :D

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0