Whatevah!

Hello!

Nice, jag har vaknat tidigt varje dag i veckan och inte för att jag vill utan för att jag varit tvungen. Imorgon tar det nog priset, måste vakna senast 9! Jag kommer att dö haha, men aja lovade pepsi att följa med henne till tatueraren så :-)!

Igår fick jag ett mail av min mentor, hon ville prata med mig om mina val jag gjort inför trean. Hon vill säkert att jag går i spanska steg 5 för man får merit för det. Men jag känner att jag inte vill det, spanskan ger mig inget förutom merit då. Den spanskan är för lätt för mig så jag lär mig inget haha men ändå nice med ett gratis mvg :P. Men istället för spanska valde jag rättskunskap och det vill jag ta för det verkar sjukt intressant och dessutom så om jag pluggar det jag tänker plugga så läser man rättskunskap där och om jag redan haft det ett år så kommer jag ju kunna en hel del när jag väll börjar Uni, det är min plan moahah. Sedan vill hon säkert att jag tar matte C också...funderade faktiskt på att ta det för jag är inte så dålig på matte. Det enda jobbiga är att jag verkligen hatar matte, men ah jag hatar samhäll med hahaha...men jag får se :-)!

Idag så ska vi till stan, ska se ifall jag hittar något! Jag hoppas det för orkar inte gå till stan fler gånger. På fredag ska jag dra och köpa böcker & sånt till skolan -KUL! eller inte.


(bara för att han alltid kan få mig på bättre humör : D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0