vf är jag så glömsk?

Hej!

Fan vad tiden har gått fort! Tänk att detta är typ sista normala sommarlovet!!! För jag ska nog börja plugga direkt efter jag tagit studenten, herregud...jag tar studenten istället för att bara få sommarlov. Damn it! Aja imorgon så börjar skolan, skönt ändå att jag börjar vid två och sedan får vi information + de nya schemat sedan hem. Men åh jag orkar verkligen inte med skolan, jag måste nog ta och skärpa mig och börja göra mina läxor haha. Jag hoppas bara att mina sömnproblem försvunnit!

På torsdag så kommer Eve & Peter, yaay! Längtar som bara den : D! Och sedan på lördag blir det bröllop, fun fun!!

Aja nu ska jag kolla flyg haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0