Trötter...

Hej!

Jag hoppas att ni alla mår bra. Själv så mår jag super men jag är dock väldigt trött & seg! Idag kunde jag knappt öppna ögonen för jag var så trött. Haha det var så fult för när min ring signal (Leave me alone) rang så trodde jag att låten var i min dröm, HAHA tills jag hör Valle ropa på mig xD. Men jag ska inte sova, bättre att jag är vaken och lägger mig tidigt idag istället :-)!

På fredag så har jag en enda lektion, fatta vad nice! Längtar verkligen haha, då kan jag sova hur mycket som helst. På torsdag så ska jag kanske gå till matte lektionen för att testa hur det är...jobbigt. Jag hatar att göra val. Dessutom så måste jag bestämma mig för ett projektarbete. Jag vill inte :((! Jag hatar att bestämma för det slutar alltid med att jag ångrar mig. Kul. 

Aja, nu ska jag fortsätta att lyssna på Bobban (Bob Marley)!

TooOoodels!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0