Tokio Hotel 28:e November 2010!

Jaaaaaa! Tokio Hotel ska äntligen till Chile i november! Jag kommer nog inte att vara där tyvärr men jag är ändå sjuuuukt glad & stolt över att dem ska till mitt land! My folks ♥! Jag är säker på att de kommer älska det, lite synd dock att de ska till Santiago istället för Viña för Viña är mycket finare men ah Santiago är med sjukt fint så! Men ja, Santiago är ju huvudstaden så man förstår. Jag hoppas iallafall att de älskar det och att de kommer tillbaka till Chile igen!!! Det ska bli såå roligt att följa med resan de gör i Sydamerika och att se bilder därifrån osv. Längtar hihi :-)!

Lite bilder på Santiago! Fin & underbar stad!



Extra kul är att Stephie ska åka dit och se dem! Yaaaay. I'm happy for you bb ♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0