Stjärnfall...

Hej!

Ursäkta för mitt dåliga bloggande höh. Men fattar ni att det är 2:a augusti? Fy fan sjukt, åker hem om tre dagar D:!!! Jag vill inteeeee. Jag kommer nog inte blogga så mycket men ska försöka att bättra mig men om jag inte gör det så vet ni varför.

Igår så låg jag ute och tänkte på allt & inget (vilket jag gör varje dag typ). Och så helt plötsligt så kom ett stjärnfall! Det var så fint, inte första gången jag ser ett men ändå. Det är så magiskt på något sätt, och ja såklart att jag önskade något :-) Nu får man bara hoppas att det slår in!

Idag så ska vi gå på bio och kolla på den nya Freddy Krueger...dock så tror jag inte att den kommer vara bra, jag menar det går ju inte att göra en Freddy film utan Robert!!! Men aja ska ändå bli kul att se den.



Kommentarer
Postat av: LINA

sv: Gamla bilder är alltid de vackraste , de är mer "äkta" eller hur man nu ska förklara

2010-08-03 @ 01:49:42
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0