just 'cuz I got the best daddy in the world!

Aaaaaah, jag är så TRÖTT. Men jag vill inte sova för då är det lördag...eller ah, det är redan lördag nu haha men ja, ni fattar vad jag menar. Jag gick ju till stan med Valle & Feven, de var så sega på att köpa sina böcker haha, sedan gick vi till Ica så att jag kunde köpa något att äta, det blev chokladbollar och coke, vi gick även till Mcdonald's där dem var sjukt sega...efter det så gick vi hemåt, men då fick jag sms av Eggi som undrade om vi ville följa med till Media Markt.

Jag och Valle mötte Eggi och sedan gick vi till Media Markt, aj mina fötter gjorde så ont! Vi gick dit och checkade läget lite, kollade på Humanoid City cd:n *woot* haha sedan stack vi till City Gross där jag köpte böcker moahaha, sedan stack vi till MAX för att käka lite hamburgare osv. Mamma ringde & de var i City Gross så de körde oss hem, yeah! Väl hemma så umgicks vi med Eggi sedan efter någon timme följde vi henne hem!

Jag ska strax kolla på TV sedan så ska jag lägga mig & sova hur länge jag vill för första gången på flera dagar!!!


♥ Miss u ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0