Inception



Kom nyss hem från bion såg Inception med min storebror och lillasyster. Fy fan vad den filmen är bra! Helt jävla sjukt. Älskade allt med filmen, älskade slutet kunde nog inte varit ett bättre slut faktiskt. Ne, allt var verkligen helt jävla perfekt. Jag förstår nu varför detta var hans drömfilm att göra, så himla bra och genomtänkt!! Denna filmen ska man absolut se om man älskar film, det är ett måste! Min bror ska iallafall köpa denna filmen när den kommer ut i Blu-ray, så då kan ni ge er på att jag ska se den fleeer gånger. Och jag älskade även scenerna, effekterna och bilderna, så grymt snyggt! Om ni inte sett den, gå och se den! Om detta inte är er typ av film, gå och se den ändå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0