In your shadow...

...I can shine.

Haha okej detta kommer bli sånt fult inlägg men jag skiter i det! Jag skriver ju faktiskt blogg för min egna skull så att jag ska minnas saker osv. Därför så ska jag skriva detta, ni kommer säkert tänka: Jaa, men whatever! Det gör han på alla eller något. But think what you want, I don't give a shit. Det betyder skit mycket för mig och det var nog dem bästa sekunderna ever.

Jag har alltid älskat Shadow, sedan första gången jag hörde den så blev den en favorit låt hos mig, den är så typiskt mig. Men nu har den en helt annan betydelse & plats i mitt hjärta. Absolut fortfarande en favorit, men varje gång jag lyssnar på den så kommer det ögonblicket upp.

Det var på TH konserten i Madrid. Shadow började och jag dog. Den är ju så jävla bra live!!! Jag och Valle hade ju sittplatser som var så jävla bra! Det var första läktaren men på andra våningen eller hur man ska säga. Man såg sjukt bra + så såg man lite av backstage så det var as nice! Anyway nu till poängen med detta inlägg: Ni vet när Bill låter fansen sjunga "in your shadow I can shine" typ vid slutet, så när Bill sjunger efter det så kollade han upp på mig & Valle och då pekade jag på honom & sjöng: "in your shadow I can shine" och när det var hans tur att sjunga efter det igen så sjunger han "in your shadow I can shine" tillbaka och så pekar han på mig (två ggr). Alltså, jag kan inte förklara hur mycket jag & valle dog. Jag skakade fan efteråt haha! Nej men fy fan vilket fint minne det var. Ni vet, så fint...fans mellan artisten, sån känsla och det var helt jävla magiskt och vackert. Och vi ska ju bara inte tala om hur hans ögon fick mig att känna. De sekunderna kommer säkert aldrig att upprepas igen men i mitt hjärta kommer dem alltid att finnas kvar.

Jag & Valle är ju så jävla tröga att vi inte tog med oss pappas lilla HD-kamera! Fattar inte vad vi tänkte med? Jag tror inte ens att vi tänkte när vi sa nej hahah. Anyway, gjort är gjort. Jag har bara filmat Shadow på min Ipod, så jag vet inte om man ser så bra (jag har inte kollat på mina videos än) så jag letade efter en video på youtube & denna viden är den bästa jag hittar (syftar på kvalitén).

Så under typ 3.37-3.45 det är då jag pekar på honom & han på mig. Världens mest magiska sekunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0