Hemma

Hallå!

Ja, nu är man hemma igen! Usch, saknar redan pappa och buster :( Varit med dem i över en månad varje dag. Jobbigt att inte vakna och se pappa eller buster imorgon. Men ah, jag har väll blivit lite bortskämd med att träffa pappa så ofta...jag hoppas bara att det inte dröjer allt för länge tills jag får träffa honom igen. Saknar honom redan...

Jag blev iallafall glad över att få träffa min mamma igen! Vi kom hem och så åt vi completos (kan det bli bättre?). Sedan så hjälpte jag och lillasyrran vår storebror med att fixa en street fighter grej, riktigt kul faktiskt! På måndag så ska vi tre gå på bio och se Inception (woot!!!).

Juste, jag bokade nyss biljetter till Kristianstad! Jag & Valle ska åka ner för att träffa Sora som snart flyttar till London. Vi ska bara vara där över dagen, men det kommer nog bli kalas roligt :D! Längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0