Ååååååh

Hej!

Mycket som hänt nu haha. Nej, men i söndags så kom min storasyster & hennes pojkvän som överaskning! Så jag har spenderat dagarna med dem och det ska jag fortsätta göra :-)! Hittils har det varit skit roligt och önskar att de aldrig åker hem haha.

I måndags började skolan, jag säger detta: Filosofi är fan det bästa! Sedan har jag några andra nya ämnen som verkar roliga. Jag måste dock fixa med mitt jävla projektarbete så måste maila en lärare idag. Förövrigt så är mitt schema ganska bra, att ha sovmorgon 3 gånger i veckan skadar ingen :D! Sedan är det lite synd att min nya mentor är en liten :-)...

Jag börjar fem över tio idag men ja, jag vaknade vid sju! Fy fan för förkyldning alltså! Så himla jobbigt, jag vill ju sova för jag är trött men jag kan inte andas om jag ligger ner så därför gick jag upp tidigt och nu sitter jag här. Måste ta bussen om typ en timme...kul eller inte. Aja jag har bara en lektion idag så ska inte klaga. Aja mår jag såhär dåligt imorgon så måste jag nog skippa skolan...

NOVEMBER <333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0